Jak jsem změnil názor

Možná se to bude některým zdát jako obhajoba slabší výkonnosti, či snad stáří nebo jiné důvody. Zakoupil jsem po dlouhé rozvaze elektrokolo. Dlouho jsem se tomu bránil neboť jsem předpokládal, že to jezdí skoro samo. Stačí jenom trochu přišlápnout a ono to jede. Ale ouvej není to vůbec tak. Za prvé se na tom dá jezdit úplně bez pomoci motoru což se naprosto vůbec neodrazí na snížení vaší kondice a za druhé ta pomoc motoru je tak nepatrná, že pokud nešlapete co to dá tak to ani nepoznáte, že vám něco pomáhá. Možná, že si tedˇ někdo řekne tak na co si to budu kupovat, jenže i ta malá pomoc se projeví zvláště na delších vyjížďkách, kde vám umožní vyjet kopce bez takové námahy jako by jste museli vynaložit na normálním kole. A tady jsme u jádra pudla. To že nevynaložíte tolik úsilí vám umožní dostat se mnohem dál a to je ta hlavní deviza elektrokol. Tam kde jsem jel rychlostí 13km dnes jedu třeba i 22km/hod. Kopce zdolám s menší námahou a tudíž i rychleji. Takže můj názor na eletrokola se rapidně změnil.